Brendiranje u sportu

18.04.2023. održan je 17. Tjedan cjeloživotnog obrazovanja na temu radionice „Brendiranje u sportru“.

Svrha radionice bio je prikaz povezanosti brendiranja i sporta. Prolazeći teorijom i primjerima, naglašen je veliki potencijal sporta u mnogim područjima, kao i promocija sportskih vrijednosti, uz navođenje promidžbenih alata i metoda te njihovih prednosti i nedostataka.

Sport je postao sastavni dio popularne kulture, što je današnje sportaše učinilo mnogo drugačijima od nekadašnjih. Današnji uspješni sportaš ujedno je i ambasador brenda, vlastitog ili tuđeg, što doprinosi vrijednosti njegova imena i samoga bredna (kozmetički proizvodi, odjeća, nakit i dr.).

 

Velikoj promjeni procesa brendiranja doprinijele su digitalizacija i globalizacija, čijim se trendovima sport prilagođavao. Polaznici radionice na primjeru brendiranja u sportu prošli su kroz četiri faze toga procesa: analizu tržišta, stvaranje brend atributa, razvoj koncepta i stvaranje brenda. Brojne zanimljivosti iz svijeta sporta i njegov potencijal u raznim područjima, brendiranje, digitalizacija i trendovi današnjice bile su neke od tema.

Za naše polaznike profesori Vanja Štrukelj i Maks Prebeg predstavili su tematiku radionice “Brendiranje u sportu”. Što je zapravo brendiranje i kako brendirati, polaznici su naučili kroz zanimljiva predavanja i izradu plakata i prezentacija.

 

Podijelite:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Preskoči na sadržaj