Uvjeti za upis u program: Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2 (kvalifikacije stečene završetkom srednjoškolskog obrazovanja u trajanju četiri ili više godina)
Trajanje programa: Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje provodi se redovitom nastavom u trajanju od 225 sati, uz mogućnost izvođenja programa na daljinu u realnom vremenu.
Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 77 sati, dijelom učenjem temeljenom na radu u trajanju od 84 sata, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 64 sata.
Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima.
Kompetencije koje se programom stječu:
- razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
- odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
- pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
- izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
- pratiti učinak oglašavanja
- stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
- pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
- voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
- samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija.
Moduli i skupovi ishoda učenja:
