Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacijeInternetski marketing i brendiranje

Uvjeti za upis u program: Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2 (kvalifikacije stečene završetkom srednjoškolskog obrazovanja u trajanju četiri ili više godina)

Trajanje programa: Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje provodi se redovitom nastavom u trajanju od 225 sati, uz mogućnost izvođenja programa na daljinu u realnom vremenu.

Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 77 sati, dijelom učenjem temeljenom na radu u trajanju od 84 sata, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od  64 sata.

Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima.

Kompetencije koje se programom stječu:

  1. razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
  2. odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
  3. pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
  4. izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
  5. pratiti učinak oglašavanja
  6. stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
  7. pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
  8. voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
  9. samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija.

 

Moduli i skupovi ishoda učenja:

Preskoči na sadržaj